..

jadu.. har inte så mycket att säga, kmr nog att sakna den lilla stackaren förfärligt, men det är nog det ända rätta! hon kanske ska till Carro för en sista chans men mamma överväger det nu, till vilken pris menar jag? hon mår så satans dåligt! gå kan hon med nöd och näppe och hålla balansen sittandes är inte lätt! äta går inte heller.. liite dricker hon nog men inte mkt! altså jag fattar inte hur det gått så snabbt?! när ina var här för nån vecka sen lekte hon runt i ladugården som vilken liten busig kattunge som helst! och det var bara ca 2 veckor sen.. och i förrgår åt hon med dom andra, nu äter hon inte alls!? och så är hon ju otroligt liten .. suck, lilla mimmi som ligger bredvid mej nu, sovandes med huvet ingrävt i täcket, nu är hon faktiskt lycklig, och det är så här hon borde få sluta .. vrf ska just HON bli sjuk.. den minsta och den svagaste ... mennej det är ingen idé att sitta här och göra alla andra ledsna så jag slutar nog skriva, en liten avslutnings bild på när hon var frisk och glad kan jag sätta in :)









beccii ♥

Kommentarer
Postat av: ida

stackarn <3

2009-12-26 @ 22:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0