finast

tjoooo, kom just hem från stan! :D men dessvärre fick jag bara två presenter köpta, hehe.. lydii och jag hade kul iaf! :) tog just in hästarna, ska snart gå och rykta kingis, jag saknar honom redan!! får man tycka om en ponny så här mkt? (a) jag har fortfarande dåligt samvete för det som hände i transporten, jag sa ju till mamma att gisela hade sagt att man inte kunde ha honom med nån annan, men mamma är en otrolig optimist, det går aldrig att stoppa henne -.-  tur att det gick bra sen iaf då .. suck inget får någonsin hända med honom igen!! ;o aja nu ska jag sluta för det börjar bli hemskt att vara borta från stallet, cya!



Brolötens Kingstone in my ♥


Kommentarer
Postat av: lydii

kul det var :D

när kommer du hit?

2009-12-19 @ 17:42:00
URL: http://lydii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0