God Jul!

Det var nog en toppen jul iår skulle jag vilja påstå, iaf nästan... jag fick massor med fina saker b.l.a en mobil! yeii, och 170 € sen när alla hade farit for vi ut till stallet och där var allt mysigt tills jag såg mimmis mående.. fan vad ledsen jag blev, tårarna bara rann, jäkla mask säger jag bara! hon satt där, bara skinn och ben var hon och det är så otroligt bokstavligt att du anar inte, man kunde känna vart ända ben hon hade i kroppen, och hon satt och skakade som om det var jorbävning i henne. stackars liten ♥ framtiden ser inte ljus ut för henne. hon har allvarliga problem. för bara några dagar sen mådde hon super, kan inte fatta hur det gått så snabbt?! fyfan har redan misst så många det här jäkla året, klarar inte av en enda till!! och absolut inte mimmi av alla! fan vad allt gått snett det här året! :'( sen efter att vi hade kvällsmatat och jag med stor sorg lämnade mimmi kom mamma på att hon hade glömt att ge mej en av dom viktigaste presenterna -.- DEN presenten fick iaf upp humöret till 100 % jag ska få rida snövit på söndag och nästa torsdag! :D:D:D den presenten slog alla mobiler och pengar och annat!!! lyckan är så stor att den inte får plats i mej!!! :D:D:D:D:D kmr aldriiig att kunna somna, är så uppe i varv! hursomhelst ska jag spendera lite tid med tv:n nu så ha en glad fortsatt jul!

beccii  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0