hmm ..

jag har ganska tråkigt.. sitter och smaskar i mej godis (a) kanske borde gå till stallet en sväng, och ta ut ponnipojken barbacka på en tur, men det är ju så in i himmelend kallt, fast jag tror nog att jag gör det ändå! det blir mys :) annars sitter jag ju bara på datan och slappar, det är inte mys :(  skolan var najs idag! :D haha vi såg typ bara på film ;) och imorrn ska vi få gå och tittan hur det ser ut i köket! wohoo kul (y) jo just ja.. jag var till stan med Hulda och Ina, det var askul! :D men.. nu ska jag nog ta på mej mammas och min tjocka stallåverol (stavning??) den är iaf superduper varm! och så ska jag kolla om man kan rida i den haha! aja cya

beccii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0