lollo (y)

tjoooo alla männskor! känn er lagom utägda för jag är hos lollo! haha, de ni! vi har sett på världens bästa film.. hosthost... aja xD nu ska vi göra nått roligt ist för att hacka oss in på lydis farm och öppna presenter, mwohaha, hoppas att hon inte läser det här...!  haaaahaaa jag har så jäkla kul.. eh ja.. men jo.. hoppas alla har det lika trevligt som jag iaf! (x fyfan snart far lollo till spanien och jag kmr att tråka ihjäl!! uhh vad ledsamt, som tur kan jag pigga upp mej med min fina julklapp ♥ nåå, nu ska jag sno en bild från den här datan och göra nått roligt!


den var söt :) puss

beccii ♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

mohahahah :D



filmen....

2009-12-25 @ 22:12:15
URL: http://suundlof.blogg.se/
Postat av: beccii till lollo

HAHA xD

2010-01-03 @ 19:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0