Snö in my ♥

hejhej! nu sitter jag hos lollo och värmer mej efter en tuff dag i snön, haha. nejmen vi har varit ute i snön nån timme nu och haft nog ganska så ordentligt kul! aja, om lollo läser det här kan jag bara säga tack för dom brända pepparkakorna! muums, hihi :) vi var och lekte i snön och då kom en snöplog och vi var typ i diket när den kom, meningen var ju att vi skulle bli insnöade men det blev vi inte xD haha och så cykla lollo på en liten cykel och jag åkte bak på en pulka, oochhh vad gjorde vi mer, jo vi sto upp och åkte pulka ner för en liten backe, det var också kul, kort sammanfattning: allt var kul, som vanligt när man är med lilla galna lollo! hahha, och så kasta lollo ner mej i snön och där var det hårt så jag slog knäet och det gjorde ont,  det gör det fortfarande :P aja där var väl min kväll då ;) 

beccii  ♥


Kommentarer
Postat av: Lollo

är det så? ;)

2009-12-20 @ 21:01:52
URL: http://suundlof.blogg.se/
Postat av: Lina H

Din bild som du har där uppe ( vad det nu heter) Är skit fin!!!! :D

2009-12-20 @ 21:53:30
Postat av: Victoria

Hahaha, det verkar som att du har haft en kul dag! :D

2009-12-21 @ 01:54:29
URL: http://victoria-adamczak.blogspot.se
Postat av: beccii to lollo

nog är det så alltid ;)

2009-12-21 @ 18:17:57
Postat av: becci till Lina

Tack! :D

2009-12-21 @ 18:18:39
Postat av: beccii till viccy

åjo :)

2009-12-21 @ 18:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0