Glad Påsk!

jaaa, party, dt är PÅSKLOV! :DDD borde verkligen försöka aktivera mig lite här på bloggen, haha ;)) men på tävlingen förra veckan gick det riktigt bra faktiskt, vi tog det ganska lugnt i omhoppningen så det blev en femte plats, och så vann jag stilpriset för den snyggaste rundan! kan fortfarande inte fatta det... har verkligen kämpat hela vintern med det här nu, att han ska lyssna och inte bara springa, och nu känns det verkligen som om jag har lyckats! dt har varit världens bästa vinter, tung och kall och jobbig, men den har verkligen varit super! Kingis och jag har nog hittat varandra nu, han lyssnar på allt jag säger och gör, och han har många gånger visat att han litar fullständigt på mej. så nu när jag gick till hagen häromdan, nu när våren har börjat komma, och min ponny gnäggar och kmr travande, då vet jag att allt slit har varit värt det. Bara för att Kingstone är världens bästa föralltid! ♥ En annan typ som är världsbäst är ju min finaste kompis emma, som var här i onsdags, och vi tog dom snyggaste bilderna!! dom flesta har ju redan sett dom på bdb så jag laddar bara upp två ;D
Vi är världsbäst forever! :D
beccii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0