:D

rubriken säger allt! :D Lollo & Lydii is back! woohoo (a) ska fara och träffa dom snart! :D NU blir livet kul igen, haha! förövrigt har det ju inte hänt så mkt :b det har varit snöstorm heeela dan, och det hindrade mej från att fara till lollo tidigare! :@ damp.. hehe, har just nu allmänt tråkigt.. ska gå till stallet nu och ta in hästarna tror jag :P  igår hade jag ridlektion, jag red Alice, och det gick nog ganska bra, ibland gick hon superfint i form men ibland blev det lite lågt och ibland satt hon bara upp huvvet, haha x) men för det mesta gick hon fint (: vi hade typ Ställning och Böjning tror jag :P aja men nu ska jag gå. puss

beccii

Kommentarer
Postat av: Lollo

sv: Nästa gång kommer du med sen va ? ;)

2010-01-05 @ 20:46:01
URL: http://suundlof.blogg.se/
Postat av: lydii

woho (Y) jag får träffa becci :D

2010-01-07 @ 20:29:27
URL: http://lydii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0