....

haha, okej, jag vet att jag suger på att komma på rubriker >< vet inte riktigt vad jag ska skriva .. det har ju somsagt inte hänt så mkt. eller jo! Lollo kommer hem imorrn! yeees (y) fast det har ju inte hänt ännu men. ohno skolan börjar på torsdag! och så börjar man 8 och allt -.- hur ska jag ooorka?! damn.  nejmen det är asigt kallt ute ;s saknar sommaren! hmm kanske kan lägga upp lite bilder,heh, mobilbilder dessvärre. vill inte ta ut min kamera i det här kalla vädret, då dör den :( aja men lite bilder från mobilen då :)




dom kanske inte var sådär super intressanta men.. okey men nu ska jag iaf gå och duscha och sen får jag se vad jag hittar på ;) Puss.

beccii ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar bilderna :D

2010-01-04 @ 20:55:36
URL: http://suundlof.blogg,se
Postat av: Tove

Åh Kingstone han var underbar när jag hade honom oxå :)

2011-01-31 @ 08:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0