Gott Nytt År! :D

ojj, hehe, har inte bloggat på ett tag märker jag nu oups (a) men det har varit ganska fullt upp måste jag säga :) Idag har jag ridit Snövit, hon var superduper duktig :D ♥  det var jätte kul att rida henne, spec. när hon gick så fint i slutet :) nu är kl 02:11 och snart ska jag nog gå och lägga mej, efter några timmar haha. Lollo och Lydii har ju varit i Teneriffa nästan en vecka nu, och när dom är borta har man ju allmänt tråkigt :) Jojo har som tur varit här och underhållt mej och sovit över, kul var det! nu tror jag att jag ska göra nått.. jag vet inte vad, spela Crazy Cabbie lite! woho, nejmen jag kommer nog på nått ;) har tagit lite bilder med mobilen så jag laddar upp några!




haha hon ser ut som en Islandshäst! ;D










haha dom var ganska söta jo :)

beccii ♥


Kommentarer
Postat av: Lollo

nåssi vad sött :)

2010-01-04 @ 20:45:30
URL: http://suundlof.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0