haha

Idag har jag varit med lollo! :D det var askul, har förövrigt fyllt 13 och haft släkt kalas och så var jag med lollo & lydii igår! och nej, vi kan faktiskt inte äta tårta normalt, inte lollo iaf!haha, att vara med dom och äta tårta betyder likamed att skratta så mkt så man knappt kan andas! :D :D det har varit en asnajs helg ska ni veta männskor! haha och såklart så tog ju lollo & jag världens snyggaste cam-bilder, dom ska ni faktiskt få se efter att jag berättat om min födelsedag! ;)

Först vaknade jag och fick lite fina presenter, bla en resa till sverige och på den resan får jag köpa vad jag vill! (woho) sen for jag till skolan och det var ju rätt så kul, fick fina presenter av mina kompisar (iof bestod det mesta av godis, men whatever?!)  Sen for jag hem och lata mej en stund och efter det så stack jag till stallet och fixa åt världens sötaste ponny ♥  han var förövrigt ovanligt glad och gosig, det var mys! sen stack jag in, fixa mej, och så for jag, mamma, david & syrran till Indigo, det var aaassgott!! jag åt typ mini biff med pommes fritt och kryddsås, super! och sen till efterrätt så åt jag glass med choklasås och jordgubbar! muuuums :D sen for vi hem och tog det lite chill ett tag, sen nattmatade vi, och som grädde på mosen tog jag på mej mys kläder, drack cola och åt ostbågar medans jag så på Hereos! altså, det är seriöst väärldens bästa serie! :D aja, men nu får ni se cam bilder! xD







beccii ♥


Kommentarer
Postat av: Lollo

men fy så sött då ;)

2010-01-18 @ 17:50:54
URL: http://suundlof.blogg,se
Postat av: lydii

hahaha :D tårta e mumms!

2010-01-19 @ 20:23:56
URL: http://lydii.blogg.se/
Postat av: beccii till lollo

hahaha, jag vet! det var ju därför jag satt upp dom ;)

2010-01-22 @ 14:50:53
URL: http://becciiih.blogg.se/
Postat av: beccii till lydii

tårta är skrattretande! xD

2010-01-22 @ 14:51:46
URL: http://becciiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0