hooopppaaaass

ege hatar jag att hoppas på saker, för det är så jobbigt sen när det inte går som man vill menatt jaja (allt jag hoppas på går faktiskt hemmåt just nu) och just nu hoppas jag på saker som jag i princip måste bekosta själv och det är ännu värre xD men jaja, igår iaf spenderade i princip hela dagen med lydii, och det var såååå kul! kommer bilder senare! :D nu regnar det ute = man kan inte göra ett piss -.- fast jag ska ändå försöka släpa mej ut och rida lite ;) dressyr får det nog bli tror jag ... emma kunde inte komma idag och det är väldigt väldigt bittert :( men hon kommer förhoppningsvis imorrn ist! :D nu kommer jag inte på nått mer att skriva men en bild får ni iaf:
hoppashoppashoppashoppashoppas ♥



Kommentarer
Postat av: lydii

jag hoppas för din skull :D

2010-06-11 @ 16:00:00
Postat av: becca

Jodu!

Jag tror jag vet vad du hoppas på !

Hoppas med för din skull! :D

2010-06-11 @ 18:39:12
URL: http://koniks.blogg.se/
Postat av: Jojo

Jag hoppas oxå! ♥

2010-06-11 @ 22:07:29
URL: http://lillagantiskrutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0