S ♥ M M A R L ♥ V

hihi, det krävs att något riktigt bra händer för att jag ska orka uppdatera, men nu när jag har mera tid ska jag försöka göra det lite oftare ... ;)) sommarlovet har börjat skit bra *host* har feber och har skit ont i halsen och nyser hela tiden, men det går lite periodvis, just nu mår jag skit bra och skulle kunna gå ut ochgöra vad som helst, men så fort jag går upp från sängen så viker sej benen och jag tänker ''kaanske inte'' hehe.. men jag tänker gå ut åtminstone ikv, jag ska hälsa på min ponny, utan att behöva stå vid fönstret och ropa hans namn så han far upp med huvudet och gnäggar, sen ser han mej ingenstans och blir helt snurrig, han  vet ju inte att han ska kolla uppåt ♥ knäppispingpong. annars är allt bra, förresten, vad kan ens vara dåligt när det är sommarlov!? och bara 10 dagar kvar till karlshem! fatta vad nice!
finaste ♥

Kommentarer
Postat av: Jojoooo

Vem?? :O :O

2010-06-09 @ 15:27:24
URL: http://lillagantiskrutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0